dijous, 15 de juliol del 2010

Funcionament dels "Premis Brigada 21"


Com ja vam informar, Sang Culé va ser finalista dels Premis Brigada 21 en la categoria de Millor Novel·la en Català Editada al 2009.

Per si algú no sap quins són aquests premis i quin és el procediment de selecció de finalistes i de veredicte dels premiats, reproduïm l'escrit que surt a l'enllaç de la plana web de Brigada 21 que explica aquest mateix tema:

Os explicamos cómo funcionan los Premios Brigada 21.
La asociación Brigada 21, formada por lectores y aficionados al género negrocriminal , da todos los años los Premios a las mejores novelas al acabar “el curso” lector.
Los Premios no tienen remuneración económica pero sí el prestigio de ser otorgados por los lectores. Los lectores hacen sus propuestas sobre los mejores libros leídos durante el curso, y los que más votos reciben todavía deben pasar la criba del jurado, compuesto, entre otros, por lectores, director de biblioteca especializada (La bóbila) y librero especializado (Negra y Criminal).
La resolución del premio solo se hace saber a través de un comunicado.

En definitiva, des de Sang Culé no podem dir més que cridar GRÀCIES LECTORS DE BRIGADA 21!! Això, sense desmerèixer la decisió del jurat (difícil veient els títols) i sempre felicitant a Sebastià Jovani, flamant guanyador en la nostra categoria.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada